fbpx
Strona główna Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Wprowadzenie

  1. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem witryny internetowej oraz sklepu internetowego https://maleduzewyzwania.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
  2. Właścicielem Sklepu Internetowego i jednocześnie administratorem danych jest Karina i Paweł Królak (zwanym dalej: „Administratorem”), ul. Dolna 3, 05-300 Mińsk Mazowiecki, NIP: 8222135667, REGON: 520331102, wpisana do rejestru CEIDG; adres e-mail: kontakt@maleduzewyzwania.pl.
  3. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.
  4. Administrator zapewnia szczególną ochronę przechowywanych i przetwarzanych danych osobowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami RODO oraz przepisami prawa polskiego.

    §
    1 Przetwarzanie danych osobowych
  1. Cel przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna

     Dane osobowe Klientów są zbierane i przetwarzane w przypadku:

    • składania zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu wykonania umowy sprzedaży – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    • skorzystania z Formularza Kontaktowego dostępnego w Sklepie Internetowym – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    • zapisania się do Newslettera w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną – podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
    • pozostawienia komentarza w Sklepie Internetowym (dane widoczne w okienku „Zostaw komentarz”, adres IP odwiedzającego oraz podpis jego przeglądarki jako pomoc przy wykrywaniu spamu).
  1. Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

     Klient podaje dane osobowe:

    • imię i nazwisko;
    • dane adresowe;
    • adres e-mail;
    • numer telefonu;
    • nazwa firmy i NIP (w przypadku Przedsiębiorców).
  1. Podczas korzystania ze strony internetowej Sklepu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
  2. Od Klientów mogą być gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Sklepie Internetowym. Podstawa prawna – prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane także w sposób zautomatyzowany w formie profilowania, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Konsekwencją profilowania będzie przypisanie danej osobie profilu w celu podejmowania dotyczących jej decyzji bądź analizy lub przewidywania jej preferencji, zachowań i postaw.
  5. Administrator dokłada szczególnej staranności w ochronie interesów osób, których dane dotyczą.

    §2 Udostępnianie i archiwizacja danych osobowych

  1. Dane osobowe Klientów są przekazywane dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Sklepu Internetowego. Dostawcy usług, którym są przekazywane dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).
    • Podmioty przetwarzające – należą do nich m.in.: dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe i prawne, systemy do analizy ruchu w Sklepie Internetowym, moduł obsługujący Newsletter, doradcy, firmy logistyczne oraz kurierskie;
    • Administratorzy – świadczą usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.
  1. Dostawcy usług mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Może się zdarzyć, iż dostawcy znajdują się poza obszarem EOG, wówczas korzystamy z bezpiecznych rozwiązań przetwarzania w chmurze (m.in. nazwa.pl, Facebook oraz Google).
  2. Dane osobowe Klientów są przechowywane i przetwarzane:
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, wówczas dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Administratora tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po jej odwołaniu przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego.
    • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Administratora tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń.
  1. Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem Internetowym.
  2. Administrator, w przypadku skierowania do niego żądania, udostępnia dane osobowe uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
  3. W przypadku dokonania zakupu w Sklepie Internetowym, dane osobowe będą przekazywane operatorowi logistycznemu oraz internetowej bramce płatniczej.


    §
    3 Pliki „cookies”

  1. Strona Sklepu Internetowego używa plików „cookies”.
  2. Pliki „cookies” stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które są zapisywane w urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. „Cookies” zwykle zawierają domenę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania w urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony, a także umożliwiają opracowywanie ogólnych statystyk odwiedzin strony internetowej.
  4. Sklep Internetowy wykorzystuje dwa podstawowe rodzaje plików „cookies”:
    • sesyjne – to pliki tymczasowe przechowywane w urządzeniu końcowym Klienta do czasu opuszczenia strony;
    • stałe – przechowywane w urządzeniu końcowym Klienta przez czas określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
  1. Administrator wykorzystuje własne pliki „cookies” w celu lepszego poznania sposobu interakcji Klienta w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą informacje o sposobie korzystania ze strony internetowej, typie strony, z jakiej Klient został przekierowany oraz liczbie jego odwiedzin i czasie wizyty na stronie. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony.
  2. Klient ma prawo decydowania o zakresie użycia plików „cookies” na urządzeniu (np. komputer, smartfon lub tablet) poprzez zastosowanie właściwej konfiguracji przeglądarki internetowej, której używa korzystając ze Sklepu Internetowego.
  3. Wprowadzanie ew. zmian w zachowaniu plików „cookies” powinno być przeprowadzone bezpośrednio przez klienta Sklepu Internetowego (użytkownika końcowego) i zależy od typu urządzenia, systemu operacyjnego, rodzaju przeglądarki internetowej oraz używanych wtyczek.
  4. Operator Sklepu Internetowego informuje, że ograniczenia stosowania plików „cookies” mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
  5. Dodatkowe informacje na temat plików „cookies” są dostępne np. pod adresem wszystkoociasteczkach.pl.


    §
    4 Prawa Klientów w zakresie danych osobowych

  1. Klientom, których dane dotyczą, przysługują:
    • prawo dostępu do danych – podstawa prawna: art. 15 RODO;
    • prawo sprostowania – podstawa prawna: art. 16 RODO;
    • prawo usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) – podstawa prawna: art. 17 RODO;
    • prawo ograniczenia przetwarzania – podstawa prawna: art. 18 RODO;
    • prawo przeniesienia danych – podstawa prawna: art. 20 RODO;
    • prawo sprzeciwu – podstawa prawna: art. 21 RODO;
    • prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie – podstawa prawna: art. 7 ust. RODO.
  1. Klienci mogą zgłaszać skargi, zapytania i wnioski dotyczące przetwarzana danych osobowych oraz realizacji przysługujących im uprawnień na adres e-mail: kontakt@maleduzewyzwania.pl.
  2. Klienci mają prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w zakresie naruszenia praw do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.


    §
    5 Zmiany Polityki prywatności

  1. Polityka prywatności obowiązuje od 28 lutego 2022 roku.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Polityki prywatności, o czym poinformuje Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.
  3. Pytania związane z Polityką prywatności Klienci mogą kierować na adres e-mail: kontakt@maleduzewyzwania.pl.

Używamy ciasteczek (ang.: cookies), aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystanie z tej witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że ciasteczka będą zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w przeglądarce internetowej, z której korzystasz. Akceptuj Czytaj więcej

Privacy & Cookies Policy