fbpx

JAKI JEST CEL GRY?

Celem gry „małe DUŻE wyzwania” jest stopniowe wdrażanie zmian w obszarze: zdrowia, rozwoju osobistego i relacji poprzez ciekawe oraz wartościowe spędzanie czasu z bliskimi.
Podczas gry podejmujecie wyzwania i otrzymujecie nagrody za ich zrealizowanie. Pozwoli Wam to osiągnąć założony cel, mobilizować się wzajemnie i budować dobre nawyki.

DLA KOGO?

Dla każdego, kto chce:

wzmocnić świadomość zdrowego życia,
rozwijać się,
poprawić jakość życia,
przekraczać granice swojego komfortu,
wiedzieć więcej o zdrowych nawykach,
poprawić swoje zdrowie,
budować pewność siebie,
dbać o relacje,
wartościowo spędzać czas z najbliższymi,
promować zdrowy tryb życia wśród swoich bliskich.


Wiek graczy: 13+
Liczba graczy: 1-5

PRZYKŁADOWE WYZWANIA

CO WYGRASZ?

JAK GRAĆ?

Gra składa się z jednej lub większej liczby rund. Trwa minimum tydzień lub wiele lat. Jest bardzo elastyczna pod względem składu graczy, metody doboru i liczby podejmowanych wyzwań oraz ciągłości gry. Grę można wstrzymać na jakiś czas i wrócić do niej po kilku tygodniach lub nawet miesiącach.

W ramach każdej rundy następuje: spotkanie inicjujące grę i przypisanie wyzwań do graczy, realizacja wyzwań oraz spotkanie podsumowujące przydzielone zadania.

Na początku każdej rundy gracze otrzymują wyzwania, które będą realizowali. W zależności od wybranego wariantu gry (instrukcja gry zawiera 3 propozycje wariantów), wyzwania przydzielają inni gracze lub gracz wybiera je samodzielnie.
Za zrealizowanie założonej liczby wyzwań gracz otrzymuje nagrodę, którą definiuje przed rozpoczęciem rundy. Nagrody mają charakter indywidualny (gracz samodzielnie wybiera dla siebie nagrodę) lub charakter wspólny (gracze wybierają nagrodę razem).

Na koniec rundy, w ustalonym wcześniej terminie, gracze spotykają się, aby porozmawiać o zrealizowanych wyzwaniach i trudnościach z nimi związanych. Przypisują nowe wyzwania, na kolejną rundę (jeśli będą chcieli kontynuować grę) i wręczają sobie nagrody.

co-zawiera-gra

CO ZAWIERA GRA?

  • 5 kart „Moje Wyzwania”
    Po jednej dla gracza. Na nich zaznacza się zaplanowane i zrealizowane wyzwania oraz zapisuje wcześniej zdefiniowaną nagrodę.
  • 32 karty z wyzwaniami
    Zawierają: numer, tytuł, treść wyzwania i jego uzasadnienie oraz symbol kategorii, do której należy wyzwanie (zdrowie, rozwój osobisty, relacje).
    Część z kart posiada także symbol N, który oznacza, że wyzwanie może stać się nawykiem.
    Dodatkowo, na każdej karcie został umieszczony kod QR. Jego zeskanowanie umożliwia graczom dostęp do wybranych, wirtualnych treści i materiałów będących inspiracją w podejmowanych wyzwaniach. 
  • 4 puste karty na własne wyzwania
    To przestrzeń na własne pomysły wyzwań. Na pustych kartach znajduje się również kod QR, który przekierowuje na stronę z dodatkowymi propozycjami zadań. Można na niej podzielić się także swoimi pomysłami na wyzwania.
  • pisak z gąbką,
  • instrukcję gry.


PODZIĘKOWANIA

Pragniemy podziękować wszystkim osobom, które pomogły nam stworzyć najlepszą wersję gry.
Kochani, jesteśmy Wam wdzięczni za czas, który poświęciliście na zapoznanie się z naszym pomysłem oraz za kreatywność i cenne uwagi, którymi się podzieliliście. Wasze wsparcie i dobre słowa sprawiły, że jeszcze z większym zapałem i radością realizowaliśmy nasze „małe – duże wyzwanie”. Mamy nadzieję, że sprostaliśmy Waszym oczekiwaniom i gra wpłynie pozytywnie również na Wasze życie.

Wasze komentarze były dla nas nie tylko inspiracją, ale również umiliły nam pracę, a niektóre nawet rozbawiły do łez. 😉

Dziękujemy szczególnie:

Agnieszce Lerch – za hart ducha i ciała,
Annie Samulik – za gotowość do walki z bałaganem i „korzystanie” zamiast „współżycia”,
Beacie Pawlikowskiej – za bycie dla nas rzeką inspiracji i zgodę na skorzystanie z motywującego cytatu we wprowadzeniu do gry,
Beacie Tomzińskiej – za rozmowy nocą i plan interwencji w drukarni,
Justynie Domanik – za analityczne podejście i nadanie logicznej struktury naszym chaotycznym pomysłom,
Kevinowi Rice – za odrywanie Oli od komputera i wyprowadzanie Jej na spacer,
Krzysztofowi Grudzień – za troskę o policzalność i ekscytację związaną z podejmowanymi wyzwaniami,
Maciejowi Samulik – za „bycie na NIE”, strach przed „ogrodem relacji” i Żartownisiów na detoksie,
Małgorzacie Misztal-Świecarz – za skrupulatną ocenę wyzwań, również z uwzględnieniem tych najmłodszych i doświadczenia z własnego podwórka,
Marcie Telus – za dbałość o szczegóły i szczególiki oraz nadanie wyjątkowego smaku charakterowi gry,
Markowi Kamińskiemu – za motywację do podążania za własnym celem oraz możliwość realizacji ważnych projektów z wyjątkowym zespołem,
Monice Cyran – za motywację do działania dla tych „na wyższym poziomie uduchowienia”,
Natalii Niezbrzyckiej – za dar intuicji i pomyślną przepowiednię,
Ninie Niedziałek-Grudzień – za medyczne uwagi, wzruszenie i chęć do podejmowania trudnych wyzwań,

a także naszym Rodzinom – za cierpliwość, gdy byliśmy bardzo zapracowani podczas realizacji projektu – w szczególności Justynce i Antkowi za otwartość na nietypowe pomysły rodziców. 🙂

Używamy ciasteczek (ang.: cookies), aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Korzystanie z tej witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że ciasteczka będą zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia w przeglądarce internetowej, z której korzystasz. Akceptuj Czytaj więcej

Privacy & Cookies Policy